Levering & Bezorging

Alle informatie over levering en bezorging van je bestelling bij Missalidashop.nl  in Nederland en België. 

 

Levertijd 

Missalidashop.nl heeft een zeer uitgebreid assortiment direct uit voorraad leverbaar. Je kunt deze artikelen herkennen aan de status: “Op werkdagen voor 17.30 uur besteld, dezelfde dag verstuurd.

 

Al deze artikelen kunnen wij in principe binnen 48 uur na ontvangst van je betaling in Nederland en België leveren!  

 

Levertijd bij vooruitbetaling

Bij vooruitbetaling kan het 1 tot 3 werkdagen duren voor we je betaling hebben ontvangen. Bij ontvangst krijg je per e-mail bericht en wordt je bestelling nog dezelfde dag verstuurd.

 

 

Uitzondering op levertijden

In drukke periodes Kerst of andere actieperiodes, kunnen we door de grote hoeveelheid bestellingen de 24-uurs levering helaas niet altijd garanderen. De levertijd kan dan mogelijk oplopen tot 48 uur. Als dit gebeurt vinden wij dat erg vervelend :-(, maar we hopen dat je hier begrip voor hebt. 

 

We attenderen je op de mogelijkheid dat PostNL er in drukke periodes of bij extreme weersomstandigheden langer over kan doen om het pakketje bij je thuis te bezorgen. 

 

 

Bezorgingdagen Nederlandse klanten

Missalidashop.nl verstuurd bestellingen in Nederland via PostNL.

PostNL zal het pakketje op de volgende dagen aan je aanbieden:

 

Als je niet thuis bent bij aflevering, wordt de bestelling de volgende dag opnieuw aangeboden. Mis je ook deze aflevering, dan kun je de bestelling nog 3 weken ophalen op het postkantoor. Vergeet niet je ID mee te nemen. Een bestelling onder rembours kun je op het postkantoor ook met pin betalen. ( Let op, dit geldt enkel voor Nederland)

 

 

Bezorgkosten

 De bezorgkosten binnen Nederland zijn: € 3,99

 De bezorgkosten voor België zijn: € 3,99

 

Track & Trace – volg je pakket!

Bij iedere bestelling ontvang je een 3S-nummer. Met dit nummer kun je op de site van PostNL je pakketje volgen. 

Wanneer je bestelling de status ‘verzonden’ heeft, is deze met PostNL verzonden. Door op het 3S-nummer te klikken kun je op de site van PostNL zien waar je pakket zich bevindt in het bezorgtraject. 

 

Indien je een melding krijgt: “Er zijn geen zendingen aangetroffen voor deze combinatie’, dan is het nummer voor PostNL mogelijk nog niet verwerkt. Je kunt de status in dit geval op een later tijdstip nogmaals controleren. Wanneer dezelfde melding drie dagen na verzending nog steeds verschijnt en je hebt de bestelling nog steeds niet ontvangen, dan verzoeken we je vriendelijk om contact op te nemen met onze klantenservice.  

 

 

Afhalen?

We zouden het leuk vinden als je langs komt, maar helaas is het bij Missalidashop.nl Webshop nog niet mogelijk om je bestelling af te halen.

 

 

Niet op voorraad?

Bij elk artikel zie je direct de actuele voorraadstatus. Voorradige artikel kun je bestellen en zullen direct geleverd worden. Is een artikel tijdelijk uitverkocht? Laat dan op de artikelpagina je e-mailadres achter. Je ontvangt dan automatisch een eenmalige e-mail zodra het artikel weer voorradig is. Handig toch!?